Zwroty i Reklamacje
z w r o t y
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Szafa Małgosi - bielizna i ubranka dla niemowląt produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).
1) Wypełnij formularz: ZWROT
(Formularz może być też napisany odręcznie)
2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i paragon. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.
3) Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach, ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie.
4) Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, brak paragonu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, wszelkich środków zapachowych, np. środki piorące itp.
Otrzymany produkt należy odesłać na adres:
"Małgosia", ZPH ,
z dopiskiem: Szafa Małgosi,
ul. Skrzydlata 4 ,
26-600 Radom
wraz z wypełnionym formularzem "Formularz zwrotu",
5) Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas za pobraniem!
6) Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
7) Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
r e k l a m a c j e
W przypadku, gdy zakupiony produkt/produkty okażą się wadliwe, masz prawo reklamować je w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: szafamalgosi@gmail.com lub drogą pocztową:
"Małgosia",ZPH ,
z dopiskiem: Szafa Małgosi,
ul. Skrzydlata 4,
26-600 Radom
wraz z wypełnionym formularzem "Formularz reklamacji".
1) Wypełnij formularz: REKLAMACJA
(Formularz może być też napisany odręcznie)
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
2) Zapakuj produkt, do paczki dołącz uzupełniony formularz zwrotu i paragon. Pamiętaj o tym, aby ubrania były odpowiednio zapakowane, tak, aby w trakcie dostawy nie doszło do uszkodzenia i zabrudzenia.
3) Prosimy o rozważne zakupy na wyprzedażach, ponieważ towar przeceniony nie podlega wymianie/reklamacji.
4) Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem!
5) Każdy zwracany produkt powinien być czysty (lub jeśli nie używany - z oryginalnymi metkami, bez śladów używania) odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
6) Ustosunkujemy się do każdego żądania nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
7) W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Szafa Małgosi - bielizna i ubranka dla niemowląt zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
8) Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
Życzymy pomyślnych i udanych zakupów!
